Alla inlägg den 1 april 2009

Av Henric & Mats - 1 april 2009 10:48

I tisdags så cyklade hela (nästan ) Örnengänget till bowlinghallen vid Giraffens köpcentrum. Cyklingen dit och hem gick problemfritt. Väl framme bytte vi skor och hängde av oss ytterkläderna. Sedan stormade barnen de 7 banorna vi hade bokat. Vissa ville ha grindar på sina banor, vissa ville inte, sedan ångrade sig de som inte skulle ha grindar och skulle ha det... full kalabalik. Jag tror det slutade med att alla fick grindar utom jag, snyft. Under den timme som vi var där fick Linda och jag se ett stort utbud av olika stilar, den ena värre än den andra. Stilen att springa fram, tappa klotet när man nästan är framme och det rullar sakta, sakta fram och lyckas precis välta några käglor fick vi se några gånger. Simstilen, hålla klotet med båda händerna samt skrämma ner käglorna med en hemsk min var några av de stilar som fanns representerade. Jag tror Linda och jag hade lika roligt som barnen.


//Henke

 

 Full koncentration vid första omgången i första serien

  

Nu ska de eländiga käglorna ner :-(

 

 Det gäller att hålla tungan rätt i munnen...

 

 Ska man hålla med en eller två händer...?
 

 Under tiden man väntar kan man sitta och dingla med benen


Någon som fått ett klot i huvudet...!


Av Henric & Mats - 1 april 2009 10:16

Här får ni något att "bita" i. Lycka till, den här gången går ni nog bet...


 


 /Henke & Linda


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards